FAQ

Frequently asked questions

Producten

1) Kan ik mijn gepersonaliseerde goodie ruilen?


Gepersonaliseerde Goodies kunnen in de basis niet geretourneerd worden omdat het een exclusief product betreft met bijvoorbeeld een persoonlijke naam. Deze speciaal geproduceerde producten kunnen na het bedrukken door de leverancier RotterDAMNgoodieS.NL niet meer terug genomen worden. Daarom vraagt RotterDAMNgoodieS voordat u besteld om een extra controle uit te voeren! U kunt alleen uw gepersonaliseerde goodie vergoed krijgen als de bedrukking slecht is, of beschadigd is aangekomen. (Zie FAQ vraag 2/3)




2) Mijn product is slecht bedrukt, wat nu?


Het is heel erg spijtig dat juist uw product slecht bedrukt is aangekomen. De desbetreffende leverancier is verantwoordelijk om de kwaliteit van de bedrukking te waarborgen. Daarom wilt de leverancier graag van u uw bevindingen weten tezamen met kwaliteitsfoto`s zodat ze daar adekwaat op kunnen handelen.
Stuurt u daarom een mail naar info@rotterdamngoodies.nl met de daarbijbehorende foto`s en uw bevindingen. Het product wordt in de meeste gevallen vergoed door de leverancier. Volg de volgende stappen nauwkeurig. Stuur een duidelijke foto van de Goodie samen met uw bevindingen naar info@rotterdamngoodies.nl

  1. Stuur ons duidelijke kwaliteitsfoto`s van de bedrukking (goed belicht)
  2. Zet in de mail uw bevindingen en omschijf wat u wensen zijn
  3. Wij zullen contact opnemen met de leverancier en uw zaak voorleggen
  4. U krijgt asap doch binnen 48 uur antwoord van ons team met een passende oplossing.




6) De bestelde maat past niet! Wat nu?


Over het algemeen kloppen de maattabellen en de productomschrijvingen die onze leveranciers hebben opgegeven. Voordat u een kledingstuk besteld is het wijs om goed te kijken naar de te bestellen maat van het maattabel die de desbetreffende leverancier heeft opgegeven. Hier staan precies de aangeboden maten omschreven in centimeters en inches. Tip! Als er recenties bij het product worden weergeven helpt dat ook bij uw beslissing om de juiste productmaat cq kleding te bestellen. RotterDAMNgoodieS kan helaas geen restitutie geven voor kleding waarvan de verkeerde maat is opgegeven. Daarom is het raadzaam om voor uwzelf een extra controle doen voordat u daadwerkelijk concreet een product gaat bestellen.




12) Kan ik mijn geld terug krijgen?


Door het herroepingsrecht heeft u het recht om het bestelde product binnen 14 dagen terug te sturen en een terugvordering van het geld. Bij een gepersonaliseerde Goodies kan dat helaas echter niet. Zie de vraag "gepersonaliseerde goodies". Let op! U kunt van de leveranciers na een goede beoordeling van de door u verstuurde mail met uw bevindingen, tesamen met kwaliteitsfoto`s, van de leverancier de schade vergoed krijgen door; 1. Hetzelfde of een ander product van dezelfde waarde terug krijgen op kosten van de leverancier. 2. Ook kunt u uw geld terug krijgen na een positieve beoordeling van de leverancier als de druk van slechte kwaliteit is. 3. Een verkeerd product naar u is verzonden of beschadigd aangekomen is op de dag van levering. (Zie vraag 3 hier op de FAQ pagina Producten). Dank voor uw begrip!




7) Het product is niet naar wens, wat moet ik nu doen?


Als het product na ontvangst om bepaalde redenen niet naar wens is, kunt u een mail sturen naar info@rotterdamngoodies.nl. 1) Omschrijf in deze mail uw klacht en of bevindingen. 2) Maakt u a.u.b. kwaliteitsfoto`s van het product zodat we het probleem kunnen bestuderen. 3) Wij nemen contact op met de leverancier en communiceren naar u terug wat de mogelijkheden zijn met respect tot uw probleem. 4) Wij zullen ons best doen om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en indien mogelijk een oplossing te vinden voor het probleem in kwestie.




8) Waarom krijg ik mijn Goodies op verschillende tijden aangeleverd?


Omdat RotterDAMNgoodieS producten leverd van verschillen leveranciers, zijn productieprocessen van onze partners niet hetzelfde. Hierdoor kan het voorkomen dat samen bestelde producten niet altijd op dezelfde datum/tijd klaar zijn voor verzending. Deze producten worden apart verzonden door de leverancier. U krijgt hier per product een e-mail van de status van uw Goodie(s). Wij vragen u hier a.u.b. rekening mee wilt houden. Dank voor uw begrip!




3) Mijn Goodie is beschadigd aangekomen, wat nu?


Heel vervelend dat uw Goodie beschadigd is aangekomen! Geef dit a.u.b. nog dezelfde dag, doch binnen 24 uur na ontvangst door aan de leverancier van het product middels de ontvangen mail van de desbetreffende leverancier. Indien dat niet mogelijk is, stuur een mail naar info@rotterdamngoodies.nl. Wij helpen u dan om zo snel mogelijk een oplossing te vinden voor het desbetreffende probleem. Graag willen wij, en de leveranciers weten wat er met het product aan de hand is, zodat er een beslissing gemaakt kan worden over de te nemen vervolgstappen. Ook vinden wij het belangrijk om te weten dat de kwaliteit van het product gewaarborgd blijft. Wij kunnen weer leren van deze lessen om u steeds beter van dienst te kunnen zijn, en de kwaliteit van product en service te kunnen blijven waarborgen.




5) Ik heb mijn Goodie nog niet binnen, wat nu?





9) Waarom moet ik voordat ik bestel een bevestiging aanvinken?


U moet een bevestiging aanvinken om u en ons te beschermen tegen een verkeerde levering van goodies. Voordat u iets besteld is het uiteraard wijs om nog een keer goed te controleren wat u besteld, en welke maat of kleur u precies moet hebben. Het is erg vervelend als u een product besteld waarvan de maat niet klopt. Neemt u hier dus extra de tijd voor voordat je besteld.




10) Mijn product is niet afgeleverd, wat nu?


1) Als de vervoerder de artiekelen niet kan afleveren door een verkeerd opgegeven adres, of als het pakketje niet is opgeeist als klant, wordt het terug gestuurd naar het standaard adres van de leverancier. U krijgt dan een mail toegezonden van RotterDAMNgoodieS dat uw bestelling terug is gestuurd. Uw Goodie wordt daar maximaal 28 dagen zonder kosten bewaard. RotterDAMNgoodieS moet helaas extra verzendkosten in rekening brengen voor herverzendingen als u een verkeerd of onjuist adres heeft opgegeven. 2) Vermoed u dat uw pakketje verloren is gegaan tijdens het transport? Gaat u dan naar het onderdeel (Zoekgeraakte goodies" hier op de FAQ, en volg de stappen naukeurig). Dank voor uw begrip!




11) De kleuren zijn doffer dan de productafbeelding in de webshop, hoe kan dat?


Dat de kleuren minder scherp overkomen op het goodie die u heeft ontvangen, is heel normaal! Dit heeft te maken met de warmte van het beeld op je Smartphone, Tablet, PC of Laptop. De kleuren komen logischerwijs veel warmer en levendiger over door het licht dat van het scherm afkomt.





DreamSkyLine Vlaggen

1) Als ik mijn vlag van dichtbij bekijk is hij niet haarscherp, is dit normaal?


Vlaggenstof is niet te vergelijken met papier. Door de structuur van de stof kan het zijn dat de inkt een heel klein beetje uitloopt. Dit zie je meestal alleen als je er echt met je neus bovenop zit, maar dat is sowiezo niet hoe je een vlag gebruikt! De vlag ziet er prachtig uit als hij in de mast hangt.




2) Mijn vlag wijkt een paar centimeter af van wat ik besteld heb, is dit normaal?


Ja, dit is normaal! Het doek is rekbaar, dit betekend dat het doek tijdens het convectioneren, als het opgehangen is of plat gelegd wordt net iets afwijkt. De leverancier probeerd altijd de juiste maten na te streven, maar in sommige gevallen kunnen de vlaggen een afwijking hebben van 5%.




3) Hoe lang gaat de vlag mee?


U kunt ervan uitgaan dat u de vlag 3 tot 6 maanden kunt gebruiken bij veelvuldig gebruik. Echter hangt het er uiteraard sterk vanaf hoe vaak u de vlag buiten uithangt, en wat de weersomstandigheden zijn! Daarom raden wij u aan om de vlag uit de vlaggenmast te halen bij windkracht 6. Als de vlag een storm moet doorstaan kan het goed zijn dat de u de vlag maar 1 keer kan gebruiken!




4) Wanneer moet ik mijn vlag uit de mast halen?


Vanaf windkracht 6 is er een verhoogd risico op slijtage. We raden u aan om de vlag uit de mast te halen bij windkracht 7. Als u de vlag vergeet uit de mast te halen is de kans groot dat de vlag aan de buitenkanten gaat rafelen.




7) Mijn vlag is nu al kapot! Heb ik garantie?


Vlaggen zijn gebruiksproducten die nou eenmaal door veelvuldig gebruik door weersinvloeden kapot kunnen gaan. Omdat wij hier geen invloed op hebben kunnen wij u geen garantie geven op uw vlag.




5) Kan ik mijn pakketje volgen?


U krijgt automatich een link per mail met track and trace wanneer uw pakket wordt uitgezonden. Met deze link kun u de status van uw bestelling in de gaten houden. DHL leverd standaard verzendingen altijd tussen 08:00/18:00.




6) Hoe lang duurt het voordat ik mijn vlag binnen heb?


Uw vlag wordt verzonden met standaardverzending van DHL en duurt 3 tot 5 werkdagen. U krijgt netjes updates van uw bestelde vlag per mail.





Verzenden

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Goodie(s) in huis heb?


Afhankelijk van de leveranciers en het product dat u besteld, duurt de levering van Goodies 1 tot maximaal 3 weken. Uit ervaring kunt u ervan uitgaan dat de meeste Goodies worden geleverd binnen 1 tot maximaal 2,5 week, dit is sterk afhankelijk van de drukte bij de leverancier, transporteur of conflicten in de wereld. Na 3 weken nog niks ontvangen? Als u na 3 weken nog niks hebt ontvangen, gaat u dan naar "Zoekgeraakte paketten" in de FAQ, en volg de te nemen stappen nauwkeurig. Let op! Omdat uw goodie(s) na betaling door de leveranciers bedrukt worden kan het helaas wel eens voorkomen dat u uw goodie(s) wat later binnen krijgt dan dat u misschien gewend bent. Problemen bij de vervoerder of leverancier kunnen zich helaas altijd voordoen. Daarom willen wij u vragen of u hier ten alle tijden rekening mee wilt houden. Mede door de vertragingen van de wereldeconomie door het COVID-19 vragen wij u alhier bij voorbaat om a.u.b. geduld te hebben met de levering van uw goodie(s). In de basis zullen RotterDAMNgoodieS, de leveranciers en de transporteur er altijd alles aan doen om uw goodie(s) op tijd bij het door u opgegeven verzendadres af te leveren. Dank voor uw begrip!





Retourbeleid

1) Kunnen gepersonaliseerde producten worden geretourneerd?


Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw persoonlijk gemaakte product. Helaas bied RotterDAMNgoodieS geen restitutie voor gepersonaliseerde producten. (Zie vraag 1 hier op de FAQ bij Producten). U kunt echter wel een product laten vervangen als deze niet goed bedrukt is. Dit wordt na een nauwkeurige beoordeling meestel wel vergoed door onze leveranciers. Is het product niet goed bedrukt? Afhankelijk bij welke leverancier er besteld is kunt u een mail met kwaliteitsfoto`s sturen waar het probleem goed op te zien is samen met uw bevindingen. Voor T-shirts en hoodies kunt u de mail gebruiken van de leverancier. Daar kunt u gelijk reageren met de knop "retour" in de mail van de leverancier. Zij beoordelen aan de hand van de door u opgegeven informatie of u in aanmerking komt voor restitutie. U kunt altijd een mail met uw bevindingen naar info@rotterdamngoodies.nl sturen, Wij gaan dan graag voor u aan de slag om een oplossing te vinden voor het probleem.




2) Mijn Goodie is slecht bedrukt/ beschadigd/ verkeerd gelabeld.


Het is spijtig dat uw Goodie slecht is bedrukt/ beschadigd of verkeerd gelabeld is aangekomen. Ons team zal in dit geval de bestelling bekijken en beoordelen. 1) Stuur binnen 48 uur na ontvangst een mail naar info@rotterdamngoodies.nl 2) Deel een gedetailleerde omschrijving van het probleem en voeg kwaliteitsfoto`s toe waarop we het probleem goed kunnen zien voor beoordeling. 3) Bij goedkeuring helpen we u graag verder en versturen het product nogmaals helemaal gratis en voor niets naar u toe.




3) Bied RotterDAMNgoodieS restitutie voor het spijt van de koper?


Het spijt ons te horen dat u het product wilt retourneren. Het retourbeleid dekt geen spijt van de koper omdat u akkoord bent gegaan met de aankoop en dat als zodanig heeft bevestigd bij de aankoop. Wij kunnen u daarom geen restitutie voor de bestelling geven. Dankt voor uw begrip!




4) Kan ik verkeerd bestelde maten en formaten van producten retourneren?


Het is spijtig te horen dat u de verkeerd maat heeft besteld. Helaas komen verkeerd bestelde formaten niet in aanmerking voor restitutie. De desbetreffende leverancier maakt alles op afroep van de klant, dus voor het aanvragen van een maatruil zou de leverancier een heel nieuw product moeten vervaardigen. Daarom wordt er voordat u iets aankoopt gevraagd naar een productbevestigingscontrole zodat u zeker weet dat alle gegevens kloppen, en de juiste maat kleding naar u wordt verstuurd. Dank u voor uw begrip!





Over RotterDAMNgoodieS.NL

Wat is RotterDAMNgoodieS.NL?


RotterDAMNgoodieS.NL is een nieuwe Rotterdamse webshop met een eigen Internationale vlaggenlijn die met eigen designs middels dropshipping Rotterdamse Internationale Trots aanbied op allerdaagse producten zoals: kleding, accessoires en woondecorratie.




Wat is dropshipping?


RotterDAMNgoodieS heeft partnerships met verschillende print-on-demand leveranciers die na betaling van het product of producten, het product voor u bedrukken en verzenden naar het door u opgegeven verzendadres.




Voor wie worden er goodies aangeboden?


Uiteraard is deze webshop in eerste instantie er voor alle rasechte Rotterdammers met verschillende achtergronden, en mensen die Rotterdammer zijn geworden. Niet Rotterdammers die Rotterdam in hun hart hebben gesloten, zoals mensen die in de Maasstad werken maar niet wonen, en toeristen die een aandenken van onze stad koesteren.




Wat is de missie van RotterDAMNgoodieS?


De missie van RotterDAMNgoodieS is het onderhouden en bevorderen van de onze multiculturele samenleving. Daarom staat RotterDAMNgoodieS in de basis voor gelijkheid, begrip, eenheid, liefde en respect naar alle mensen met verschillende achtergrongen en geloofsovertuigingen.





Zoekgeraakte paketten

1) Mijn bestelling is tijdens transport verloren gegaan, wat nu?


Alle producten van onze leveranciers hebben tracking, hoewel helaas de nauwkeurigheid van de vervoerders kan verschillen. Als de geschatte leverdatum voorbij is en u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen, kan het pakket tijdens het transport verloren zijn gegaan. Wat te doen? Stap 1) A) We gaan voor u bekijken of uw pakket daadwerkelijk tijdens het transport verloren is gegaan, en bestuderen dan het trackingslogboek. Als we beperkte of geen vermeldingen in het logboek zien, dan is uw Goodie waarschijnlijk tijdens het transport verloren gegaan. (Ga naar stap 2) B) Als we wel constateren dat we vermeldingen in het logboek zien, dan raden we u aan om om nog even geduldig te wachten tot we hebben uitgezocht waar het probleem zich bevindt. We hebben net gecontroleerd of uw pakketje nog steeds wordt gevolgd en dat het op de aangegeven datum zou moeten aankomen! Volgens tracking kan het op een bepaald moment tijdens de bezorging blijven hangen. Geef het alstublieft nog een paar dagen de tijd zodat uw pakketje alsnog in goede orde verschijnt. Als het pakettje nog steeds niet is aangekomen laat het ons dan uiterlijk 4 weken na de geschatte leverdatum weten. Stap 2) A) We bevestigen het verzendadres als de geschatte levertijd is verstreken, en nemen contact met u op om te verifiëren of u het juiste verzendadres heeft ingevoerd. Wij willen graag van u weten of het verzendadres klopt met door uw opgegeven verzendadres. Zo niet? Stuurt u aub de juiste adresgegevens of de gegevens van het bijgewerkte adres naar info@rotterdamngoodies.nl. B) Is het adres wat u op heeft gegeven correct? Het is fijn om te weten dat uw adres correct was. Als uw pakketje er nog steeds niet is raden we u aan om contact op te nemen met het plaatselijke postkantoor om te controleren of uw pakketje daar ligt. U kunt ook aan uw buren vragen of ze uw pakktje in ontvangst hebben genomen. Als het adres onjuist was wordt uw pakettje terug gestuurd naar de leverancier en nemen we contact met u op. Mocht uw pakket niet retour bij de leverancier komen, kunnen wij helaas u alleen verzoeken een nieuwe bestelling te plaatsen. We laten u van onze kant weten dat we het spijtig vinden dat het verzendadres onjuist was. Wanneer uw pakketje wel bij de leverancier retour komt, word het pakket met de door u opgegeven verzendadres opnieuw voor u verzonden. Houd u er a.u.b. rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzendkosten, omdat het gaat om incorrecte verzendadresgegevens. Via info@rotterdamngoodies.nl kunt u laten weten of u akkoord gaat de voorwaardes. Stap 3) Het Indienen van een Probleemrapport. Wij dienen een probleemrapport in als uw verzendadres correct was en de bestelling nog steeds niet is aangekomen. Dat probleemrapport wordt doorgegeven aan de klantenservice van de desbetreffende leverancier. Die gaat uw zaak bekijken en een oplossing zoeken voor uw probleem. In de meeste gevallen dekken zij wel de kosten voor het opnieuw bedrukken en het verzenden van vervangende bestelling.




2) Uw pakket staat te boek gemarkeert als afgeleverd, maar u heeft nog niks ontvangen!


Als u als klant een pakketje heeft besteld middels welk bedrijf dan ook, is het heel erg vervelend als uw bestelling gemarkeerd staat als afgegeven terwijl u zelf niks heeft ontvangen! Als de tracking van de zending aangeeft dat het pakketje in ontvangst is genomen, maar u niks ontvangen, dekt RotterDAMNgoodieS niet de kosten van het opnieuw verzenden of het terugbetalen van de bestelling. Wij vinden het spijtig dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We raden u aan om te informeren of het bezorgpersoneel aanvullende gegevens heeft achtergelaten die u verder wegwijs maken over de gang van zaken met betrekking tot uw bestelling. Houd u er a.u.b. rekening mee dat wij geen restitutie vergoeden vanwegen de fouten van de transporteur. Als u kunt aantonen dat uw pakketje niet vindbaar is bevonden door de transporteur, mailt u dan naar info@rotterdamngoodies.nl. Als blijk van medeleven met betrekking tot deze vervelende kwestie kunnen we u dan een kortingscoupon aanbieden voor een eerstvolgende aankoop bij RotterDAMNgoodieS.NL.





Gratis Verzenden

2) Welke producten komen in aanmerking voor gratis verzenden?


Op de productpagina wordt bij "meer informatie" aangegeven wat het product aan verzendkosten heeft. En, of een product in aanmerking komt voor gratis verzenden.




1) Vanaf hoeveel €uro wordt er gratis verzenden aangeboden?


Gratis verzenden wordt aangeboden vanaf € 75,-. U vindt deze informatie op de productpagina bij "meer informatie". Dit geld alleen voor landen binnen de EU.




3) Waarom komen sommige producten wel in aanmerking voor gratis verzenden?


Van veel producten die RotterDAMNgoodieS levert bepalen wij zelf het beleid met betrekking tot kortingen en gratis verzending. Echter, met sommige partners van RotterDAMNgoodieS hebben wij andere overeenkomsten met het geven van kortingen en gratis verzending. Deze worden bekend gemaakt middels reclameadvertenties aan het door u opgegeven emailadres.




4) Word er gratis verzenden aangeboden buiten de EU?


Nee, er word alleen gratis verzenden aangeboden binnen de EU.





Coockie Beleid






Contact
info@rotterdamngoodies.nl
Telefonisch bereikbaar van Ma-Vrij  09:00-17:00
Tel: 06-34272978
KVK: 80494757
BTW: NL003456247B04
VEILIG BETALEN MET:

Creates by .M.C. Lansmans & FLOR-IT

©2020 RotterDAMNgoodieS.NL 

Beste Rotterdammers en niet Rotterdammers. RotterDAMNgoodieS is constant bezig om de functionaliteit en gebruikvriendelijkheid van de webshop te verbeteren. Deze willen wij graag voor u waarborgen. Daarom waarderen wij het ten zeerste als u hierover meedenkt en feedback geeft.

 

Uw feedback kunt u sturen naar info@rotterdamngoodies.nl

Dank!

 

 

   Schrijf u hier in voor de RotterDAMNgoodieS blogpost en nieuwsbrief. Ontvang updates van winakties, mooie aanbiedingen met kortingen op goodies en meer!