Verzend & Retourbeleid

SHIPPING & RETURNS

Verzendbeleid

1) Door wie worden mijn producten geleverd?

De producten worden door de pakketdiensten DHL, Post NL en Duitse Post geleverd.

2) Krijg ik mijn bestelling in één keer verzonden?

Nee, niet altijd! We kunnen een bestelling om de volgende redenen opsplitsen in meerdere zendingen:

A) Product verpakking.

Sommige van onze producten zijn individueel verpakt om hun vorm te behouden en extra kussen en duurzaamheid te bieden. De producten die we altijd apart verzenden zijn mokken, kunst aan de muur, stickers, sieraden, zitzakken, rugzakken, kussens met vulling en snapback-hoeden.

B) Afhandelingslocatie.

RotterDAMNgoodieS heeft verschillende partners waar ze mee samenwerkt. Deze hebben verschillende locaties met betrekking tot het leveren van producten. 

Sommige producten worden op meerdere locaties geproduceerd, dus als uw bestelling bestaat uit producten met verschillende afhandelingslocaties, zullen we de producten afzonderlijk verzenden. De verzendkosten voor bestellingen met meerdere zendingen zijn natuurlijk hoger dan voor bestellingen met één zending. Bekijk de uiteindelijke verzendkosten bij het afrekenen van de bestelling.

Wij doen er alles aan om diensten voor u zo duidelijk mogelijk te maken, te synchroniseren en te verbeteren, zodat u zo min mogelijk verzendkosten betaald. 

3) Verzendkosten

Wij hanteren als gemiddeld basis verzendbedrag € 3,50 per product tot € 75,-.

Vanaf € 75,- komt u in aanmerking voor gratis verzenden indien dat op  de productpagina vermeld staat bij (meer informatie). Dit geld alleen voor de producten op RotterDAMNgoodieS.NL (binnen de EU).

Let op!

Onze Spreadshirt partnershop is de leverancier van T-shirts, sweaters, hoodies en accessoires. Dit is een affiliate van RotterDAMNgoodieS die deze service levert. 

Wat u hier in deze omgeving bestelt staat los van het hierboven genoemde.

U vindt alle belangrijke informatie zoals de algemene voorwaarden, het privacybeleid, en opties over verzenden in de partnershop van RotterDAMNgoodieS. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn product in huis heb?

Afhankelijk van de leveranciers en het product dat u bestelt, duurt de levering van producten 1 tot maximaal 3 weken. Uit ervaring kunt u ervan uitgaan dat de meeste producten worden geleverd binnen 1 tot 2 weken. Dit is sterk afhankelijk van de drukte bij de leverancier, transporteur of conflicten in de wereld.

 

Na 3 weken nog niks ontvangen?

Als u na 3 weken nog niks hebt ontvangen, gaat u dan naar (Zoekgeraakte paketten) in de FAQ, en volg de te nemen stappen nauwkeurig.

 

Let op!

Omdat uw goodie(s) na betaling door de leverancier bedrukt wordt, kan het helaas voorkomen dat u uw goodie(s) wat later binnenkrijgt dan dat u misschien gewend bent. Problemen bij de vervoerder of leveranciers, kunnen zich helaas altijd voordoen. Wij willen u vragen om hiermee ten alle tijden rekening mee wilt houden als uw producten niet op tijd afgeleverd zijn!

 

Mede door de vertragingen van de wereldeconomie door het COVID-19, vragen wij u alhier bij voorbaat om a.u.b. geduld te hebben met de levering van uw goodies.

 

RotterDAMNgoodieS, de leveranciers, en de transporteur zullen er in de basis alles aan doen om uw producten op tijd bij het door u opgegeven verzendadres af te leveren.

4) Moet ik de douane betalen?

Nee, vooralsnog heeft RotterDAMNgoodieS gekozen voor producten die worden geproduceerd in de EU. Daarom kunnen wij op bepaalde producten gratis verzenden hanteren binnen de EU, mits dat aangegeven wordt op de productpagina bij "meer informatie".

5) Veranderen de verzendkosten op basis van productafhandelingslocaties?

Nee, de verzendkosten worden niet beïnvloed door de locatie waar aan de producten wordt voldaan. Het kost bijvoorbeeld hetzelfde om een ​​t-shirt van de VS naar Duitsland te verzenden als hetzelfde t-shirt vanuit de EU.

 

Retour/Teruggavebeleid

Claims voor verkeerd bedrukte/ beschadigde/ defecte items moeten binnen 4 weken na ontvangst van het product worden ingediend. Voor pakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan, moeten alle claims uiterlijk 4 weken na de geschatte leverdatum worden ingediend. Claims die van de leverancier als een fout worden beschouwd, worden in de meeste gevallen op kosten van de leverancier gedekt.

 

Als u een probleem met de producten of iets anders in de bestelling opmerkt, stuurt u dan een mail met uw bevindingen en kwaliteitsfoto`s naar info@rotterdamngoodies.nl. Voor overige antwoorden op vragen gaat u naar de FAQ.

 

Het retouradres is standaard ingesteld op het adres van de leverancier. Voordat u iets wilt retourneren, stuurt u dan eerst een mail naar info@rotterdamngoodies.nl.Wij nemen u probleem dan ter harte en proberen dat zo snel mogelijk voor u op te lossen. 

Niet-opgeëiste retouren worden na 4 weken aan een goed doel geschonken.

 

2) Verkeerd adres opgegeven:

Als u een adres opgeeft dat door de koerier als onvoldoende wordt beschouwd, wordt de zending teruggestuurd naar onze leverancier. U bent als klant dan aansprakelijk voor de kosten van verzending zodra we een bijgewerkt adres met u hebben bevestigd (indien en voor zover van toepassing).

 

3) Niet opgeëiste zendingen:

 

Zendingen die niet worden opgeëist, worden teruggestuurd naar onze leverancier. U bent aansprakelijk voor de kosten van een terugzending naar uzelf, (indien en voor zover van toepassing).

 

Wij accepteert geen retourzendingen van verzegelde goederen, zoals maar niet beperkt tot gezichtsmaskers, die vanwege gezondheids- of hygiëneredenen niet geschikt zijn voor retournering. U gaat hierbij akkoord dat geretourneerde bestellingen met gezichtsmaskers niet opnieuw kunnen worden verzonden en zullen worden verwijderd.

4) Geretourneerd door de klant: 

Alvorens u goederen wilt retourneren adviseren wij u om contact op te nemen met RotterDAMNgoodieS.NL.

We betalen helaas geen bestellingen terug wegens spijt van de koper.

5) Kennisgeving voor consumenten in de EU:

Volgens artikel 16, onder c) en e), van Richtlijn 2011/83 / EU van het Europees Parlement en de Raad van 25 oktober 2011 betreffende consumentenrechten, kan in het herroepingsrecht niet worden voorzien in:

 

A) De levering van goederen die volgens specificaties van de consument zijn gemaakt of die duidelijk gepersonaliseerd zijn.

B) Verzegelde goederen waarvan de verzegeling na levering is verbroken en die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering, behoudt de leverancier zich het recht voor om retouren naar eigen goeddunken te weigeren. Dit beleid wordt beheerst en geïnterpreteerd in overeenstemming met de Engelse taal, ongeacht eventuele vertalingen voor welk doel dan ook. Lees onze veelgestelde vragen voor meer informatie over retouren gaat u naar de FAQ, of mail uw vraag naar support

I'm a shipping policy. I'm a great place to add more information about your shipping methods, packaging and cost. Providing straightforward information about your shipping policy is a great way to build trust and reassure your customers that they can buy from you with confidence.

Contact
info@rotterdamngoodies.nl
Telefonisch bereikbaar van Ma-Vrij  09:00-17:00
Tel: 06-34272978
KVK: 80494757
BTW: NL003456247B04
VEILIG BETALEN MET:

Creates by .M.C. Lansmans & FLOR-IT

©2020 RotterDAMNgoodieS.NL 

Dear Rotterdammers and not Rotterdammers. RotterDAMNgoodieS is constantly working to improve the functionality and user-friendliness of the webshop. We would like to guarantee this for you. That is why we appreciate it very much if you think along about this and give feedback.

 

You can send your feedback to info@rotterdamngoodies.nl

Thanks!

 

 

 

Subscribe here for the RotterDAMNgoodieS blog post and newsletter. Receive updates on giveaways, great offers with discounts on goodies and more!